[PyCoruña] Presentacións

Jose M Andion jandion at udc.gal
Sun Apr 1 20:22:51 CEST 2018

Ola a todos!

Eu chámome Jose e son profesor na Facultade de Informática da Coruña. Desenvolvemos, con Python, unha das partes da miña tese: unha ferramenta para reconstruir certos programas a partires da súa traza de accesos a memoria. Para ela principalmente empreguei numpy e matplotlib, aínda que ultimamente os teño algo abandonados!

Saúdos!