Re: [python-madrid] Convocatoria reunión noviembre 2011

Andrey Antoukh andsux at gmail.com
Wed Nov 9 22:08:20 CET 2011

Yo tengo tripode, y si tu camara puede grabar bien, todo el tiempo,
prefiero que lo utilizes tu!
Asi que voy a traer el tripode!
Andrei.

>>> http://python-madrid.es

Andrei Antoukh - <niwi at niwi.be>
http://www.niwi.be/page/about/
http://www.kaleidos.net/A5694F/

"Linux is for people who hate Windows, BSD is for people who love UNIX"
"Social Engineer -> Because there is no patch for human stupidity"