[PyVigo] Diapositivas Statsd, influxdb e grafana.

Luis González Fernández luisgf at luisgf.es
Fri Apr 17 12:14:49 CEST 2015

On 17/04/15 08:48, Eloy Coto Pereiro wrote:
> Bos días rapazada,
>
> Espero que vos gustara a miña charla. Como moitos tiñan dúbidas sobre
> as diapositivas, deixo aquí o enlace:
>
> http://acalustra.com/statsd-talk-at-python-vigo-meetup.html

Gracias Eloy por la presentación de ayer, me resultó de lo mas
interesante.

He añadido un enlace a la misma en la entrada de la reunión de ayer,
aquí tienes la URL
https://www.python-vigo.es/posts/reunion-del-grupo-el-16042015/

> [...]
> Statsd: Esta escoitando no porto 8125/udp
> Grafana: http://46.101.19.29:3000/dashboard/db/influxdb (admin/admin)
>
> Se queredes ver a lista de métricas no influxdb podedes usar a API de
> influxdb:
> curl -G 'http://46.101.19.29:8086/db/demo/series?u=root&p=root'
> --data-urlencode "q=list series;"
>

> Esta métrica é a que mais datos ten:
>
> curl -G 'http://46.101.19.29:8086/db/demo/series?u=root&p=root'
> --data-urlencode "q=select mean(value) from view.choicelist.timer.mean
> where time > now() -10h group by time(10m) limit 50;"

Luis González Fernández
https://www.luisgf.es
PGP ID: C918B80F (DD6F BFC1 FC14 4C81 34F8 EA1E 6BCB C27F C918 B80F)
Twitter: @luisgf_2001 / Jabber: luisgf at mijabber.es