[PyVigo] Unha alternativa ao logo proposto

Evelio E. Sánchez Juncal eveliosanchez at gmail.com
Fri Jan 16 13:55:15 CET 2015

Bo día a todos:

Antes de nada, as miñas desculpas por non ter podido asistir á xuntanza de
onte. A ver si non me perdo a seguinte.

Ao tema. Coincido con algunhas das críticas feitas á primeira proposta de
logo e penso que o mellor xeito de criticar algo é propor alternativas así
que velaí vai. Podedes ver a miña proposta na seguinte ligazón:

https://www.dropbox.com/sh/4retqvlja3in4hk/AACluyVrBaiM8l6tR03KRuBxa?dl=0

Ten aínda cousas sin pulir pero non me parecía que tivera sentido seguir a
traballar nel si non acadaba interese.

Un saúdo.

Evelio E. Sánchez Juncal

Serra 9 1º dereita
36.002 Pontevedra

T 986 108 125
F 986 108 129
M 670 674 267
Skype eveliosanchez
twitter evelio_sj

Información legal
Esta mensaxe é privada e confidencial e somentes para a persoa á que vai
dirixida. Se vostede recibeu esta mensaxe por erro, non debe revelar,
copiar, distribuir ou usalo en nengún senso. Pregámoslle que o comunique ó
remitente e borre dita mensaxe e calesquera documentos adxuntos que
poideran conter. Non hai renuncia á confidencialidade nen a nengún
privilexio por causa de transmisión errónea ou mal funcionamento.