[PyVigo] Tareas PyDay 16 de Septiembre

Eloy Coto Pereiro eloy.coto at gmail.com
Fri Jul 1 12:19:31 CEST 2016

Ola!

Eu estou de acordo en todo e xa sabedes que estou aquí se precisades algo.

En canto a situación do evento, quédame pena que unha edición que todo
indica que será organizada por xente de Vigo que se faga en Santiago. Podo
entender que pode ser más céntrico para outra xente, pero creo que os
seguintes puntos dan para mover a conferencia a Vigo:

- Vigo é a cidade mais probada de Galicia.
- A comunidade de Python Vigo é longa, xa chegamos a xuntar mais de 30
persoas nas reunións mensuais.
- A conexión do eixe atlántico e boa con Vigo.
- Ourense esta ben conectada tamén.
- Existen espazos onde facer a charla (auditorio da praza do rei, museo do
marco) E non creo que o concello se opoña a cedelos.
- Se é en Vigo pódese recoller xente de Braga (~200K habitantes) e Oporto
(~250K).

Por non falar de vai ser moito mais sinxelo facer unha conferencia en Vigo
que en Santiago, organizar cousas a 100km de distancia e doloroso.

Esta claro que a xente de Lugo terá un problema, non teño idea de canta
xente pode vir dende Lugo, pero creo que por facilitar o acceso os de Lugo
igual queda xente de Vigo que non sube a Santiago.

Este correo non ten ánimo de polemizar eu vou colaborar de todas a todas
;-).

Apertas e bo finde!