[PyVigo] [CONSULTA]Dashboards en django

Eloy Coto Pereiro eloy.coto at gmail.com
Fri Apr 29 09:20:07 CEST 2016

Ola!

Se queres facer dashboards da tua app e váleche que sea un servizo aparte,
eu uso estes dous proxectos e moi contento con eles:

https://github.com/airbnb/caravel
https://github.com/grafana/grafana

Se queres meter as gráficas dentro da tua app, nos usamos
django-rest-framework + highcharts. Metelo renderizado no HTML fai que sexa
moi lento, por tanto facémolo todo asíncrono.

Saúdos
Eloy Coto